2013 sista dag

Idag är det 2013 sista dag. Detta året har gått väldigt fort. Det är snart 1 år sedan Prancer och Gordon togs bort, det känns som en evighet. Men annars har året gått riktigt fort. 
 
Jag ska iaf tillbringa mig dag i stallet, ridinviga min nya hjälm och sedan blir det dusch och på med lite smink innan det blir 3-rätters till kvällen. En ganska bra plan för dagen som jag tror kommer bli mysig. Vi får bara hoppas att inte smäller några raketer vid 15-tiden för då tänkte jag rida Carisma och jag tror att hon kommer ha svårt att hålla sig i skinnet om det skulle smälla. Promise däremot kommer inte bry sig. Det är så jag tror iaf. Promise får bli riden först och sedan Carisma. Idag tänkte jag googla lite övningar som jag kan rida på Promise idag, inte jättehårt men ändå så att jag får lite inspo om vad jag kan göra.
Vad ska ni göra idag? Ni får ha en underbar sista dag på 2013 så hörs vi senare.
XoXo

Kommentarer
En plats i solen säger:

Hej! Jag vill tipsa dig om min tävling som går ut 23:59 ikväll. Du kan vinna en julklappssäck med många fina vinster! Kika in och titta! Är du inte intresserad vill jag passa på och önska dig ett gott nytt år!

2013-12-31 | 11:23:40
Bloggadress: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Ami säger:

Fin header du har :) <3

2013-12-31 | 11:26:11
Bloggadress: http://aminilsson.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback