Året 2013, Januari - Juni

Januari - Det började helt kaos p.g.a personliga saker som hände i slutet av december 2012. Sen den 17:e ringer min kompis och storbölar och berättar att Prancer precis blev borttagen, när jag är påväg till konfaträffen. När jag kommer hem får jag veta att Gordon också hade lite kolik, så jag messar med hans ägare. Tills hon skriver att veterinären är påväg ut och att han kommer troligen kommer tas bort. Det var typ det värsta som har hänt i mitt liv. Båda mina prinsar, på samma dag. Helt hemskt och detta är verkligen en månad som jag bara vill glömma. Jag kommer inte ihåg något mer som hände i januari, bara allt det hemska.
Februari - Det var mest en sorgemånad och jag var väldigt nere p.g.a det som hänt, inte så konstigt kanske. Därför blev det en massa ledsna inlägg på bloggen och det var inprincip vad som hände under februari. Bloggen började däremot växa lite under den månaden.
 
Mars - Här någonstans börjar jag hitta tillbaka till mig själv och vågar börja släppa på igen. Denna månaden var annars väldigt lugn för min del, jag var mycket i stallet för att prata med Promise om hur jag kände och om vad jag tänkte. Här böt jag även blogg, till den som jag bloggar på nu, fast arkivet ifrån den tiden är borttaget nu...
 
April - Ifrån denna månaden har jag tyvärr minneslucka, men livet rullade på.
 
Maj - Månaden innan skolavslutningen och alla var så galet skoltrötta. Annars rullade livet på... Det var denna månaden som jag började ta hand om Carisma
 
Juni - Då fick man äntligen sommarlov, som jag längtat efter sommarlovet. Och veckan efter att jag fått lov åkte jag till Grällsta en vecka där jag hade världens bästa Beny. På Grällsta träffar jag en massa underbara människor som jag verkligen gillar. I Juni böt jag portal till horseworld, men den storyn ser ni ju hur den gick ;) Även fast jag älskade alla människor som bloggar där.
 
Vad gjorde ni de första 6 månaderna på året?
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback