En måndag i livet

Älskar att blogg.ses statistikgrejs är nere... Jag har tydligen haft 0 besökare 2 dagar i rad nu. Vilket inte stämmer för jag har fått en massa fina kommentarer utav er.
- Alice's fina häst
 
Idag är det måndag och en ny vecka. Ikväll är det öppethus på Rudbeck som jag ska åka och kolla på. Men innan det är det Luciaträning och skola. Slutar tidigt idag så det är väldigt skönt. Jag har inte så mycket läxor att göra heller, så min eftermiddag kommer att bli ganska ledig. Så sjukt skönt
 
Det är väl ungefär vad som händer i mitt liv idag. En helt vanlig skolvecka, finns inte så mycket mer att skriva om det... Jag hoppas att alla ni får en underbar dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback