Förklaring på saker och ting

Bloggningen idag har inte varit den bästa och verkligen inget som jag är stolt över. Men direkt efter det okända ska jag sätta mig och spela in so. Sen skulle jag behöva spela in engelska, plugga till mattediagnosen som vi ska ha i morgon och läsa igenom allt text till debatten som jag ska delta i i morgon, sen kemi som är på onsdag... 9:an är allt bra rolig ibland... Eller kanske inte! Mitt uppe i allt detta ska det strykas lucialinne, knytas luciakransar, fixa röda luciaband, sånger ska övas. Utöver allt detta ska jag leva, äta, sova och rida...
 
På gården var det väldigt mysigt. Gjorde lite julklappar, dansade just dance med några brudas och fikade. Man fick verkligen julstämmning, bara 2 veckor kvar :)
Nej jag ska ta och förbereda mig lite nu. Sen hade jag gärna velat fixa inställda åt er, men just nu hinner jag verkligen inte. Hoppas att ni kan förstå det. Det kommer bli bättre snart. På fredag ska jag och Ebba ner på stan innan jag ska på möte med syon på min skola. Vi ska käka lunch, köpa lite julklappar och kanske något till oss själva. Det blir mysigt känns det som
 
Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback