Första riktiga inlägget för dagen

Detta blir det första textinlägget för dagen... Men jag orkade verkligen inte i morse och jag hade inget inställt så därför har det bara blivit bildinlägg. Har varit i stallet ifrån 9-16.30 så jag var inte lite frusen när jag kom hem. 2 stall, knoppat, hjälpt till på tävling, bytt stall, tagit hand om 2 hästar, ridit 1 häst, mockat åt 2 hästar och gett mat. Det låter inte som att det skulle ha tagit så lång tid, men det gjorde det...
 
Träffade Alice på Hamre. Vi brukar inte ses ofta, men nu kommer vi ha träffat varandra 3 gånger inom loppet av en vecka. I morgon ska jag och min familj nämligen dit igen och då ska vi rida, precis som förra veckan. Jag tror att det kommer bli riktigt mysigt. 
- Ifrån förra söndagen när vi red hennes hästar
 
Till middag käkade vi kebab och snart ska vi dra igång en film och ta fram godis och cola som vi bara ska mysa med. En helt okej lördagskväll. Förra veckan tillbringades ju min lördag i stockholm.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback