Frågor ifrån Emma

Vad är det bästa med ridning? Att man får vara med dem man älskar mest. Och när man känner att ett pass bara är sååå perfekt. Love it

Gillar du dina fans? Såklart, jag älskar er <3

Hur länge tror du att du kommer blogga? Så länge jag tycker att det är kul och jag har insperation

Vilket gymnasium ska du ha som första val? Estet media på Carlforska
 
Vad är det bästa med Promise? Att hon är så jäkla snäll och mysig. Hon älskar att pussas och vi tricktränar just nu.
 
Vad är det bästa med Carisma? Att hon är ett supersnällt sto som kan bli hur trevlig som helst, men också hur tjurig som helst.
 
Kan du inte lägga ut en video när du rider Carisma? Det kan jag väl, om jag får med nån som orkar filma ;) 
 
Vilken är din favorit mat? Husmanskost och tacos

Favorit glass? Daim eller calippo shoot

Vilket är ditt största fan tror du? Dig, Emma skulle jag tro.

Glass/godis 

Uteritt/paddock 

Tv/data 

Youtube/bloggen 

Tårta/kakor 

Matte/Engelska 

Promise/Carisma 

Hoppning/dressyr 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback