Friday, again

Idag är det äntligen fredag, igen. Det betyder träning vid 16 och Carisma efter det. Idag är det träning för en ny tränare då Johanna åkte iväg efter hoppträningen som vi hade senast. Förra veckan var jag ju på Idol så då kunde jag inte rida ;) 
- Bästa Malwson, saknar verkligen att rida henne <3
 
Annars vet jag väl inte om det händer något jättespeciellt idag. Det är skola och Luciaträning. På söndag avslutas ju tävlingen om de 3 armbanden, har du inte anmält dig borde du göra det. Det är ju en barnlek, klicka hääär och gör det.
 
Nu ska jag ut med Guttan innan jag måste börja knata iväg mot mina bruds och sen skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback