I stallet idag

Idag i stallet tricktränade jag bästa ponnyn lite efter att jag hade borstat. Hon kan redan pussas och backa utan att man gör något mer än säger det. Så vi tränade lite buga, hälsa och krama. Hon är faktiskt väldigt trevlig och hon ville lära sig, bästa ponnyn. 
Fick även veta att Gucci kommer hem till oss i morgon igen. Sen den 19:e får vi hem en ny hund som vi ska vakta i 2 veckor, hon heter Lisa och är en lagotto. Så det blir spännande med en ny hund att vakta.
 
På fredag är det träning för en ny tränare, det ska bli spännande att se hur det kommer att gå och kännas. Men det kommer nog gå bra. Jag är långt fram så jag kommer kunna välja en rolig häst att träna på. Jag tror att det kommer bli Wing Commander för min del.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Åh, lagotton är jätte fina hundar! Känner två stycken, som min brukar ha jätte kul med. Vad roligt! :)

2013-12-05 | 07:21:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback