Kommentarer

Något jag älskar är kommentarer, något som jag också avskyr är kommentarer. När man kommer in och ser att man har kommentarer på sin blogg blir man väldigt glad. Men när man får se att det är en dålig kommentar blir man bara så less. Om man måste kommentera dåliga saker kan man väl lika gärna hålla det för sig själv? 
 
Jag gillar gärna om ni tänker efter innan ni kommenterar dåliga kommentarer. Dem kommer bara tas bort... Ni slösar bara eran egen tid. Om ni inte gillar min blogg eller det jag skriver, stäng ner den då och sluta läs den. 
 
Hoppas inte att jag låter jättesur, men det känns så onödigt med vissa kommentarer. Tänk efter 2 gånger, är det verkligen värt att skicka? Medans vissa kommentarer är världens finaste, dem älskar jag <3
XoXo//Emma

Kommentarer
Kajza säger:

Usch, vad jobbigt... ;-/
Jag får sällan negativa kommentarer, däremot förekommer en och annan "reklam-kommentar", typ "kika in i min blogg". och dom är ju roliga på aitt lilla vis också, man får kika in och kommentera tillbaka. Däremot när samma människa kommenterar det flera gånger, med jämna mellanrum, då blir det en aning onödigt...
Ta ingen skit, besvara dem så positivt du kan, och låt ingen få reta upp dig.
kram!

2013-12-16 | 22:16:57
Bloggadress: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback