Lite babbel

Var ju på öppethus idag och jag kan säga att jag fastnade mycket mer för en annan skola som jag skulle tro kommer att bli mitt första-val. Fast där jag var idag kommer nog bli mitt andra-val däremot.
 
Annars har det väl inte hänt jättemycket speciellt idag. Jag har laddat upp alla bilder ifrån Idol så det kommer snart komma en stor Idolbild med några bilder. Tog ju fler, men jag kan inte visa alla och det orkar jag inte heller. På bilderna är det stärng copyright! Det är också därför som dem är lite mindre, för att man inte ska kunna ta och förstora eller vad man vill göra.
- Här får ni en sneakpeak, på vad jag tror är Linn Olsson
 
Bilderna ifrån Stockholm ska också komma upp. Men alla är inte färdigredigerade än så det får bli om någon dag eller när det nu kan bli. Ni lär ju se när dem kommer upp ;) 
 
Som alla andra kvällar är jag trött och ska lägga mig nu. Vi hörs i morgon, ni får sova gott.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback