Lite snabbt under en lektion

Har precis svarat på lite av era frågor så nu har jag lagt upp dem som inställt, det var ganska många frågor att svara på men det är vara roligt. Ni kan ändå fortsätta att fråga frågor, det är bara roligt att svara på frågor.
Nu idag har jag och Ebba planerat att vi ska ta en spontantripp till Ö&B i morgon efter skolan. Jag får se om jag lägger upp det jag köper, beror på hur mycket det blir som följer med hem. Sen kanske det kommer med något ifrån stan på fredag. Så om det kommer upp blir det nog på lördag, ifall ni ville veta.
 
Men nu ska jag skriva lite svenska. VI hörs senare
XoXo//Emma

Kommentarer
Mlie -Julkalender på bloggen- säger:

Delta gärna i min bloggtävling där du kan vinna ett presentkort på BeccaDesign

2013-12-11 | 15:26:44
Bloggadress: http://mlieaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback