Mitt i natten

Har skrivit ihop en lista åt er som kommer komma upp i morgon. Jag hoppas att ni kommer gilla den, det tog lååång tid att hitta alla frågor ifrån olika bloggar och sen att svara och fixa. Men det blir nog roligt för er att läsa, hoppas jag.
-Ifrån i somras
 
Det är typ mitt i natten och jag ligger med min dator i sängen och bloggar åt er... Vad gör man inte för sina älskade läsare ;) Har ändå bilderna ifrån Globen, ifrån när jag red min kompis häst förra söndagen som ska laddas upp, med det får jag däremot ta någon annan dag. För jag ska faktiskt ta och avrunda nu. Har ju planer för morgondagen så det är väl bra att vara lite utvilad känner jag. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback