Mysiga dag

Var ju hos Alice tidigare idag. Vi red ut till en åker och red runt där. Jag hade Pytte och hon hade Krusan. Det var riktigt härligt att rida ute i snön och hästarna bara gick och frustade. Både skötte sig utmärkt, lite pigga när vi travade i snön, men det var på ett bra sätt. Alltså var både hästar och ryttare glada och nöjda. 
När vi kom in fikade vi innan vi gick upp och fixade med designen och headern till våran blogg som vi har tillsammans. Länk finns här uppe i min meny under headern. Men undertiden vi fixade headern spårade vi totalt. Vi hann inte ens börja innan båda låg raklånga på golvet och dog av skratt... Då vet ni vad jag och Alice gör när vi träffas. Våra föräldrar förstod inte varför, det gör bara hon och jag. Mysigt hade vi det idag iaf. 
 
Nu när jag har varit hemma har jag gjort en hel del skoluppgifter. SO, Engelska, Svenska, Fysik, Matte och allt ska typ vara klart på tisdag. Roligt värre, verkligen...
 
Nu tänkte jag hoppa till sängs. Ni får anmäla er till min tävling innan ni lägger er tycker jag. Annars får ni sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer
Ella Olofsson säger:

kan inte du skaffa ask? skulle vara så kul!

2013-12-11 | 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback