Näst sista dagen 2013

Nu under kvällen har jag skrivit ihop en del insällda åt er. Ett bra sätt att förbereda ett nytt år. Varför oså kommer ni kunna läsa i ett av dem inställda. Okej gud vad jag tjatar om att jag skriver inställda. Men störra delen av min kväll har gått åt till det så jag kan ju inte lämna det helt onämnt ;) 
Fast nu tänker jag nog ta kväller. Kvällarna har blivit väldigt sena nu under lovet, inge bra Emma, inge bra. I morgon är det årets sista dag och den får vi tagga och verkligen njuta av. Sista dagen på 2013, som för min del varit K A O S, iaf om ni kollar in första del av resumen ifrån 2013... Vad jag ska göra sista dagen 2013 får ni veta i morgon. Nej jag ska inte dra ut på detta inlägget mer än vad jag behöver. Vi hörs i morgon och ni får sova gott.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback