Onsdagen är slut

Kom hem ifrån stallet och då käkade jag innan jag och mamma fixade alla saker som behövdes till lucian. Så nu är det gjort, skönt de. Därför har jag precis kommit ut ur duschen. Då förstår ni kanske varför jag inte heller har hunnit uppdatera så bra under kvällen? Jag var alltså i stallet ganska länge idag. Men det var mysigt, ponnyn blev ordentligt borstad, fick en mockad spilta, massa godis, lite extra mat och ja, hon blev allmänt bortskämd. Bästa ponnyn. Idag i stallet har det även kommit en ny häst, en superfin vit med svart man och svans. Den ska vara köpt, ej provriden och Lena och Roland vet inte vad den ska bli, ridskolehäst, hopphäst... Ja det får tiden utvisa, personligen hoppas jag på att den blir lektionshäst för oss äldre. 
I morgon har jag ställt klockan 15 minuter tidigare för jag tänkte prova att locka håret så att jag vet hur min nya locktång fungerar tills på fredag morgon då jag vill locka håret innan vi ska gå luciatåg. I morgon är det även genrep i kyrkan så det blir spännande att se hur de kommer gå...
 
Tyvärr så hinner jag inte skriva mera nu för jag måste hoppa till sängs. Men ni får sova gott så hörs vi igen i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback