Sista söndagen innan jullovet

Som ni såg har jag rensat ur en massa av mina kläder. Det resulterar i att det känns väldigt tomt i mina lådor, fast det egentligne inte är jättetomt... Men jag kommer köpa på mig en massa tröjor i mellandagarna när jag och några bruds skulle dra ner på stan och shoppa. Vi har även hunnit med att få upp och klä granen och jag har fått upp lite pynt i mitt rum.
 
I morgon är det sista veckan innan jullov, inga läxor, inte mycket plugg och inte heller snö. Vet inte riktigt hur julkänslan ska komma fram utan snö, men det får väl lov att gå. Som det ser ut så verkar det att bli den första snöfira vintern i mitt liv i år.
Jag är trött och tänkte lägga mig med surfisen ett tag innan jag ska sova. Jag måste även slänga på nya sängkläder på min säng. Bäst att börja i tid, annars lär jag väl inte vara klar med allt förens vid 1-2... Men ni får sova gott så hörs vi i morgon, med bättre inlägg och bättre statisik ;) 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback