Svar på tal

Har fått en fråga om jag inte kan skriva mera textinlägg. Svart blir att det vill jag gärna. Men på lovet är jag väldigt upptagen och har inte min dator så mycket. När skolan börjar igen kommer det bli bättre med textinlägg, jag lovar. Jag försöker att göra så gott jag kan redan nu. Hoppas att ni kan ha lite förståelse att jag kanske inte vill sitta klistrad bakom en dator hela dagarna när jag har lov. Somsagt, jag gör så gott jag kan och det kommer bli bättre när skolan börjar igen.
 
Sen har jag fått en fråga om inte Promise är avblekbar skimmel. Det är hon också, men jag tycker också att hon är apelkastad. Jag har ingen aning om det går att vara båda... Men hon blir ljusare med åren, samtidigt som jag tycker att hon är apelkastad. Alltså vet jag inte riktigt...
Nu har vi iaf kollat klart på filmen här hemma och jag tänkte hoppa in i duschen innan jag sätter mig och spelar lite minecraft.
XoXo//Emma

Kommentarer
Anonym säger:

Okej, tack för svaret på varför det inte blir så mycket textinlägg just nu. Jag har absolut full förståelse för att du inte vill sitta klistrad vid en skärm hela lovet. :) Hoppas också att jag inte upplevdes otrevlig när jag frågade varför det inte var så mycket textinlägg, om jag verkade lite "vresig" så tar jag tillbaka det, haha.

Hoppas du får ett fortsatt trevligt jullov! :)

2013-12-27 | 23:26:11
Toti säger:

Många hästar är apelkastade, det många misstar för 'trivselfläckar' som syns då och då, oftast när de har sommarpäls^^

2013-12-27 | 23:34:15
Emma Grann Fotografi säger:

Mysigt med hästarna i headern :)

Gör du bloglovinbyten?

2013-12-29 | 22:45:39
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Mariann säger:

VILKET FINT FOTO PÅ DIG!!!!!
:-D

2013-12-30 | 01:02:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback