10 hela månader

Idag var det 10 hela månader sedan världens finaste prinsar till hästar lämnade livet här på Jorden. Jag saknar dem något enormt och skulle göra allt för att få dem tillbaka. Dem ägde mitt hjärta ihop med Promise... Dem var de finaste killarna som jag visste om.  Jag har svårt att tänka att dem är borta, varje gång jag kommer till stallet blir jag alltid lika chokad över att se andra hästar i deras boxar. Dem finns med mig i mitt huvud varje dag. Det är många kvällar jag har gråtit mig till sömns för att jag saknar dem så mycket. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Jessica säger:

Vad hände med dom? :(
Hur kunde dom gå bort på samma dag? :(
Rest in peace...

2013-11-18 | 22:50:53
Bloggadress: http://jessicaborg.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback