Babbel om dagen

Jag åkte ju med Ebba och mami till Carlforska på öppet hus. Det var riktigt roligt och skolan verkar verkligen vara jättetrevlig och linjen som jag vill gå där verkar vara väldigt mysig. Fick ett väldigt bra intryck av skolan måste jag säga. Först satt vi på en genomgång om alla linjer oså innan vi fick gå iväg dit vi ville och kolla runt. Då träffade en av brudarna ifrån min ridgrupp, sen träffade vi Ebbas kompis Linnea. Ni vet hon som var med när jag, Ebba och hon gjorde en give away? Så vi satt och snackade en massa, mysmys. Älskar att hon ifrån min ridgrupp och Linnea kände igen varandra, men visste inte varför. Dem satt länge och pratade och verkligen försökte komma fram till hur dem kände igen varandra. Sen sa båda exakt samtidigt "karate". Jag tror att vi alla har haft ett sånt ögonblick där man så väl känner igen en person, men man vet inte varför.
 
Efter att vi gått runt och pratat om linjerna med vuxa och kollat på en till föreläsning, dock bara om linjen som vi vill gå på så tog vi en fika. Där drack jag vitamindryck för första gången, det var sjukt gott! Ebba har väldigt bra smak för drickor (om man räknar bort Dr.pepper som jag verkligen inte gillar), det var hon som rekommenderade den och samma med Bonaqua päron. 
 
Okej nu kom vi in på lite sidospår men det får vara så... Jag är väldigt glad för vi fick beting på första lektionen i morgon. Vi hade lång lunch idag så vi passade på att göra klart det som vi hade i beting så vi är helt klara och behöver inte tänka på det. Riktigt skönt att vi gjorde det tycker jag. Det märktes dock att vi jobbade på lunchen för i slöjdsalen på extraslöjden så spårade jag inte lite. Det märktes att jag var både trött och hungrig. 
- Bara för att vi var såååå charmiga. *host*

Btw så behöver ni inte fråga när det kommer upp en video, det kommer troligen i morgon. Jag väntar bara på en sak som borde komma med posten i morgon. Det är en sak som jag ska visa upp och tävla ut åt er, nyfikna? Nu ska jag iaf lägga mig, är trött som tusan. En mysig kväll med en fin vän var det iaf idag. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback