Då var denna tisdagen slut

Är trött som tusan, precis som varje kväll. Men det tar på krafterna att hålla igång i skolan, åka till stallet och sen göra läxor. Men som jag alltid säger, det är jag själv som har valt stallet. Tyvärr kan jag inte styra över prov...
 
Tänkte också berätta att jag kommer ha med en systemkamera till idol och till stockholm horseshow. Så om jag får bra bilder kommer ni att få se dem här på bloggen. Det börjar faktiskt dra ihop sig för att åka iväg till stockholm. Är riktigt taggad på denna helg och hoppas att det kommer bli roligt och att vi träffas där. Kommer vi göra det? 
Okej jag har egentligen inget speciellt att komma med så jag ska väl krypa till sängs så att jag orkar skriva 1 prov och 1 läxförhör i morgon. Ni får sova gott så hörs vi
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback