Dagen

I stallet när jag kom stod ponny inne så då tog jag hand om henne lite snabbt innan hon skulle gå. Jag red Carisma och i början gick det bara kaos men mot slutet gick det mycket bättre. Det var träning i ridhuset så stack in och sadlade av henne och slängde på henne ett gosigt täcke innan jag gick ut och kollade på träningen. Det är något som jag tänker önska mig i julklapp, såklart på bästa ponnyn Promise.
 
Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi iväg och gjorde ett "hemligt uppdrag". Jag vill inte säga vad eller varför ännu, ni kan få veta om en vecka eller så...
 
Nu under kvällen vet ni ju vad jag har gjort. Ett tag precis nyss verkade som att vi var klara för VM, men så kommer Ronaldo och förstör med 2 snabba mål. #skitoxå
 
Jag vet inte vad jag ska skriva mera nu. Jag ska väl stänga ner datorn och lägga mig i sängen med fotbollen i bakgrunden, ifall något skulle hända. Ett mirakel kan ju ske, Sverige kan ju klämma in 3 mål på 3 minuter... Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback