En lista

Hur högt har du hoppat? Kanske typ 80-90 (vi får inte hoppa högre på ridskolan :/)

Vad är de högsta du hoppat med A ponny? Har ingen aning, men typ 50 cm? 

Hur högt har du har du hoppat med B ponny? Typ 80 cm.

Vad är det högsta du har hoppat med C ponny? Typ 80 cm.

Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? Typ 80/90 cm? 

Vad är de högsta du hoppat med häst? Typ 80 cm

Vad är de högsta du hoppat barbacka? 60/70 cm

Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? 60/70 cm kanske.

Vilken häst är roligast att hoppa? Promise eller Carpen

Vilken häst är lättast att hoppa? Promise

Vilken häst är svårast att hoppa? Carpen

Vilken häst är piggast i dressyr? Oftast Carpen, men det kan ju variera ifrån dag till dag.

Viken häst är piggast i hoppning? Carpen

Vilken häst är den bästa i dressyr? Somsagt, beror lite på. Men jag skulle säga överlag, Carpen

Jag har/haft…

En egen häst: Nej

En foderhäst: Nej

En medryttarhäst: Japp

En sköthäst: Japp

Ridit barbacka: Ja...

Ridit utan stigbyglar: Ja...

Ramlat av en häst/ponny: Såklart, man e ju duktig...

Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Japp och det slutade på akuten...

Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: Japp

Gått omkull med en häst: Nej, tur det!

Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: Nej och det är jag glad för.

Brutit någonting i samband med att du har trillat av en häst/ponny: Ja, somsagt på ett hinder och det slutade med en operation

Ridit ut ensam: Yes...

Tävlat hoppning: Japp

Tävlat dressyr: Japp

 

Ni får gärna göra denna lista och skicka en kommentar med länken till inlägget. Listan gjorde jag på hästarna som jag rider och inga andra ;)  Listan hittade jag hääär
XoXo//Emma


Kommentarer
Linnea säger:

Har det som tidsinställt i morgon vid 13:15
http://linneaivemyrs.wordpress.com/2013/11/07/en-liten-lista

2013-11-06 | 19:33:06
Bloggadress: http://linneaivemyrs.wordpress.com/
Sara Fryk säger:

Men. Varför får ni inte hpååa högre än 80-90 ?? :(
kram!

2013-11-08 | 15:06:49
Bloggadress: http://sarafryk.horseworld.se/
Sara Fryk säger:

*hoppa

2013-11-08 | 15:07:12
Bloggadress: http://sarafryk.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback