Fix och don

Är glad just nu. Min låtlista var väldigt tom nyss men så satt jag och kollade runt på youtube. Där hittar jag 3 bra låtar på nolltid. Då blev jag glad och det är ju ändå ca 10 minuters mera musik till min lista. Det gjorde mig väldigt glad. 
 
Har även fixat ihop lite inställda åt er som kommer komam upp lite när som helst. Idag trodde jag att ett brev skulle komma med men det kommer nog i morgon eller på måndag. Sen om jag har tur hinner jag få hem ett till paket i morgon. Hoppas verkligen det för det är något som skulle vara bra att ha till helgen och tävlingarna. Har jag tur kommer det alltså 2 brev/paket i morgon...
 
- En ledtråd till en av videosarna
 
Nu sitter jag bara och slösurfar lite på datorn... Har spelat in lite material till videos som jag tänkte redigera nu, eller inom en snart framtid. Hoppas att ni kommer gilla dem. Jag har inge mera att skriva så vi får höras senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback