Fridayyyy

Idag har det äntligen blivit fredag igen. Lovet har gått fort men jag har ändå fått något gjort så det känns bra. Kring lunch idag kommer mamma och hämtar mig och min brorsa här hemma så ska vi åka ut till Erikslund och käka på IKEA tror jag. Vi skulle kanske in på nån mer affär, det har jag ingen aning om. Sen släpper mamma av mig i stallet så att jag hinner rida Carisma innan jag ska träna dressyr. Har jag tur så kommer jag få ta Promise, även om Johanna tycker att jag kan henne innan och utan och jag skulle kunna rida henne i sömnen har hon sagt... Fast jag håller nog med henne, hehe. Men jag vill ändå rida henne nu idag.
 
Btw idag är det redan November. Om 29 dagar är det alltså Stockholm horseshow, tagga till det. Det kommer även komma ett inlägg där jag berättar om vad jag ska kolla efter på mässan. 

Men nu ska jag och min brorsa spela lite sims, idag igen... Ni får ha en fin dag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
evie säger:

Åh, jag vill också till globen ju :) så himla julig och mysig stämning där + att jag älskar att kolla hoppning live :D

2013-11-01 | 22:27:36
Bloggadress: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback