Hemma igen

Har ju varit hos Alice under eftermiddagen. Det var väldigt mysigt måste jag säga. Direkt när vi kom dit böt jag om så att vi kunde hämta hästarna och göra oss redo att rida innan det blev mörkt. Vi hann rida innan det blev mörkt så det var väldigt skönt. Jag fick rida på hennes fina ponny som heter Pytte. Han var väldigt mysig att rida på. Nu ett tag har jag ju ridit storhäst så det var mysigt att hoppa upp på en ponny igen. Vi snackade även en massa och hade det väldigt mysigt. Vi kollade även på bilder ifrån när vi red, ni vet när jag var på Hamre under höstlovet och red? Hon skulle nog skicka dem snart så då kommer jag kunna lägga upp dem här åt er.
- Hade ingen bild på Pytte så ni får en bild på bästa ponnin
 
Snart ska jag iaf gå in i vardagsrummet och mysa i soffan framför TV:n i två timmar. Allt för Sverige och Bron, mysmys
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback