Hiss & diss

Dissar:
Unga som röker och dricker - Så dumt att unga förstör sina kroppar och sig själva. 
 
Bloggare som bara bloggar för gratissaker - Det är så dumt eller hur jag ska säga, finner knappt ord *ryser*. Jag verkligen avskyr bloggare som bara blogar för att få gratis saker. Jag tycker att man ksa blogga för att man gillar det, inte för att man ska få gratis saker av företag om man har tur.
 
Sjukdomar - Det är så jobbigt och tråkigt att vara sjuk. Samma sak med hästsjukdomar, det var ju en vanlig sjukdom som tog Gordon och Prancers liv :/ Nej usch, inge kul
 
 
Hissar:
Förra månadens glossybox - Det var min första men jag har sett andra youtubers boxar och dem har varit mindre bra. Därför är jag väldigt nöjd med min och hissar den
 
Att julen snart är här - Jag längtar tills när alla julklappar ska köpas och fixa fram allt julpynt, pynta i stallet, äta julgröt i stallet på julaftonsmorgonen, rida pärlis på julaftonsmorgonen, träffa släkten, äta all god julmat. Gud så mysigt, nu får det gärna börja komma lite snö för snart är faktiskt julen här, mysmys
 
Grymma brudar - Utan grymma vänner som stöttar en vet jag inte vem man är. Ens vänner märker när något är fel och dem finns alltid där. Love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback