Kickar igång en ny vecka

Måndag vecka 45 idag. Inte alls många veckor kvar på detta året. Helt sjukt, var har tiden tagit vägen? Jag kommer göra en summering av året lagom till nyår.

Idag är det skola som vanligt, en lektion på 20 minuter sen en låååång och en normal och sen slutar jag, chillpill måndag. Fast det första som jag ska göra efter att jag har gått med Gucci efter skolan så ska jag plugga på engelskan och läsa kemin. Gör man det direkt när man kommer hem får man ju mera tid till att ha fritid efteråt och då vet man att man är klar med det tråkiga plugget.
 
Snart ska jag iaf gå ut med Gucci innan jag ska åka och möta mina brudar. Det är typ det bästa med att skolan har börjat, att man får träffa alla underbara brudar och att få tillbaka rutiner igen. Men läxor och skolan i sig skulle man gärna kunna hoppa över.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback