Lillördagens planer

Denna veckan har jag iaf inte lyckats med att somna om. Förra veckan blev det 2 gånger... Ibland vill man bara ge sig själv applåder för att man e så duktig, eller kanske inte.
 
Idag är det ju skola som vanligt. Går till 4 så det är en lång dag. Men jag har själv valt det så jag får skylla mig själv. Fast idag behöver nog Ebba och Linnea gå till slödjen under median så då följer jag nog med för jag har inte så mycket att skriva om och jag vill inte sitta själv.
 
Sen på kvällen är det ju besök på Carlforska som gäller. Ska bli spännande att se vad man tycker om den skolan. Det känns kul att gå med Ebba också för vi brukar inte träffas jättemycket på fritiden då båda gör olika saker olika dagar och ja ni vet hur det kan vara. 
Nu har jag inget mera att komma med och jag behöver gå med Gucci för att hinna till skolan. Ni får ha en fin lillördag.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback