Lite om dagen + planer

Har skrivit ihop tävlingsinlägget åt er nu, det kommer upp i morgon. Jag har även en tävling på G på min youtubekanal, det är något för alla. Hoppas att ni kommer gilla tävlingarna.

Idag har jag även planerat att åka till Carlforska på onsdag med Ebba och mami. Det blir mysigt och bra, för vi vill ju kolla in skolan så då åker vi dit tillsammans sa vi. Sen blir det nog en planerad spontantripp någon dag för våran del också. Mysigt med den där bruden alltså :*

På stan idag följde det bara med ett par trosor och ett par gummistövlar som jag ska ha i stallet. Inget som kändes värt att lägga upp bild på så ni får överleva utan det idag.
 
Nu glor jag iaf på TV och det ska jag fortsätta att göra
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback