Lite snabbt om dagen

Har precis käkat frulle samtidigt som jag läste igenom biologin. Känns skönt att ha gjort det hemma innan man åker till skolan och ska ha prov på det. Vi har ett häfte med massa text, så har han gett instuderingsfrågor till provet. Då känns det ju som att det är de man ska fokusera mest på? Eller hur tror ni?
 
För dagen har jag väl inga jättespeciella planer. Jag ska först vara i skolan, 1 prov och 1 reovisning ska vara gjort innan jag åker hem. Hemma ska jag nog bara ta det lugnt och njuta av att inte ha något att plugga på. Har engelskagrammatik tills på tisdag.... 
Men nu måste jag nog gå för det är så halt så jag vill gärna ha lite tid på mig när jag cyklar och möter mina brudar. Hoppas att ni får en fin dag så hörs vi senare
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback