Min eftermiddag

Halloj
 
I stallet idag skrev jag upp mig på Lätt b:n på Promise. Jag är riktigt taggad och det ska bli väldigt roligt. Nu måste jag bara plugga in programmet i huvudet igen. Sen gick jag och fixade i ordning Carisma för riding lite snabbt så att jag skulle hinna rida innan det var träning ute i stora. Jag hann skritta fram och jogga så att jag var nöjd innan dem kom och jag var tvungen att gå ut. Hon gick jättebra idag och lyssnade verkligen på mig #nöjdtjejhär. Men jag tyckte ändå inte att hon hade fått tillräckligt med motion så jag slängde på henne ett gosigt fleecetäcke och lite reflexer och så gick vi en liten promeand då dem också skulle fodra så då passade de bra att ta ut henne. Sen när jag kom in med henne igen så mockade jag och fixade lite, spolade av benen oså. Idag lät jag täcket sitta på för jag tyckte att det var kallt, hennes ägare tyckte också att det lät som en bra idé.
 
Mamma hämtade mig i stallet så fick jag byta om för att sedan åka iväg till Erikslund. Där böt vi ett par skor och en tjocktröja som hade gått sönder. Jag var även inne och köpte lite saker så jag visar dem för er i morgon tänkte jag. Är riktigt nöjd med köpen. Sen var vi i shoppingcenter och käkade lite kebab i bröd som middag. På vägen ut tog vi varsitt Wienerbröd en kopp kaffe med oss innan vi åkte och hämtade min brorsa. 

Det är var som har hänt på eftermiddagen i mitt liv idag... Nu ska jag hitta på något att göra innan jag ska krypa till kojs. Vilket jag ska försöka att göra i tid då jag ska på gymnasiemässa med skolan och sen med pappa på kvällen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback