Min lördag, i el Stockholmo

Förlåt att det mest har blivit inlägg bestående av bilder. Men jag har inte lust att skriva värsta novellen när jag sitter och äter lunch med mig mamma, om nu förstår hur jag menar. Jag tror att ni överlever ändå, ni har sagt att ni vill ha lite mer inlägg som består av bilder så jag utnyttjade det i helgen ;) 
 
Showen som vi var på var verkligen mysig och en stor förbättring ifrån förra året. Nästa år hoppas vi att det går att vi kan gå på både eftermiddags och kvälls showen, då kommer vi även behöva bo kvar i Stockholm... Fast det var ju inte det första vi gjorde när vi kom fram. Utan vi gick iväg till Gallerian för att vänta så att Hollister skulle öppna. Det var världens kö, jag driver inte. Men jag skulle in och kolla, så vi ställde oss och köade efter ett tag. I kön visade det sig att vi stod bakom en familj som har sin häst på rockis så vi pratade ända tills vi fick komma in i butiken. 
 
Vi gick runt och kollade i lite butiker oså innan vi bestämde oss för att käka innan vi stack till Globen. I Globen började vi med att kolla in mässan. Det var mycket montar med mycket fina saker i. Jag träffade ju även Sanna som jag skrev om innan. Hon och jag har fått kontakt genom varandras bloggar oså. Därför blev det väldigt roligt när vi kunde ses, även om det bara hann bli 1-2 minuter innan båda skulle kila vidare. Vi var där tidigt så efter ett tag gick vi iväg till Globens shoppingcenter och tog en fika, kollade i lite mera butiker innan vi gick in i Globen igen och satte oss på våra platser. Jag har bilder och filmer på när en bekant rider. Lägger nog upp det i morgon eller någon annan dag. 
- Globeeen
 
Vad som följde med hem får ni se i morgon, för nu ska jag lägga mig. Jag fick ju inte så många timmars sömn inatt, därför får jag ta igen det med någon extra timmes sömn nu inatt. Detta ska inte heller bli en novell för det orkar ingen läsa. Så jag säger godnatt och vi hörs i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer
Sanna Bäckström säger:

Kram <3

2013-12-01 | 21:24:47
Bloggadress: http://sannas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback