Min torsdag

Idag började skoldagen med ett prov. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd och det kändes väldigt bra att lämna in det. Sån känsla är riktigt skön att ha efter ett prov. 
 
Det var ju även öppethus på skolan ikväll. Jag var där med mina brudar och "representerade" median. Det var väldigt roligt och det fotades lite bilder som kommer läggas upp på våran skoltidning, tror jag. Jag har ju ett konto så om inte annat kommer jag att lägga upp dem. Mysigt var det och det kom även en hel del folk. Det var lite konstigt att vara själva i skolan vid 18 som jag och Ebba var. Så vi kutade runt och fixade lite saker tills vi insåg att det var för jobbigt att springa i skorna som hade lite klack så då slängde vi av oss dem och kutade runt i bara strumpor. Det slutade med att vi ramlade i nästan varenda kruva... Men roligt hade vi när vi hade hela skolan för oss själva att kuta runt i.
I morgon är det fredag. Jag insåg nyss när jag var ute med Gucci att det är sista träningen för Johanna på ett tag nu. Hon ska iväg igen, nu i vinter. Hon var borta förra vintern också. Men det blir nog bra tror jag och det är hoppning så alla avslutar med det som vi älskar mest. Vi har även beting sista passet i morgon så det blir skönt att sluta tidigare.
 
Men nu är jag helt slut så jag tänker avsluta detta inlägget och krypa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon. Natti natti
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback