Planer

Idag har jag chattat med min fina vän och vi har kommit fram till att det blir dressyr "meetinget" eller vad man ska kalla det för oss båda. Vi planerar att anmäla oss i morgon. Jag tänkte debutera dressyr på Promise, programmet blir en lätt B. Vet inte om det är rätt program att debutera med men det känns bra och jag är taggad. Ska kolla lite med min tränare vad hon tycket om min idé. Längtar tills jag får göra henne fin, dra på mig dem vita byxorna och allt som hör till, ja det ska bli så kul att debutera dressyr på henne. Det är dock final på mitt otursdatum, med exakt 10 månader så det känns mindre bra. Jag får glömma det för just den stunden och köra på som vanligt.
- Hon kan vara en dressyrponny oxå, inte bara hopponny

Annars är det väl vad som har hänt under kvällen. Jag och min brorsa spelade ju in en video som ni fick se för nån timme sedan. Hoppas att ni gillade den. Den var rolig att göra, även om vi inte åt så jättekonstiga saker... Men man tager vad man haver. 

Idag i skolan fick vi reda på att engelskan var tills nästa vecka så det var en riktig lättnad måste jag säga... Men jag längtar också efter posten som borde komma i morgon. Jag väntar ju som jag har nämnt på ett galet fint armband och det borde trilla ner i brevlådan i morgon. Är sååååå spänd på att få se det

Nu tänkte jag dock kolla insta oså innan jag blir en zombie. Ni får sova gott.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback