Ponnyn var värd massa mys

Tog hand lite extra länge om henne även idag, det är det bästa ponnyn värd <3 Hon gillar verkligen att bli ompysslad så det är väldigt mysigt att stå och borsta henne ren. Fixade även till hennes man så att den blev lite snyggare. På vägen hem ifrån stallet så blev det att vi stannade till vid donken för klockan var ganska mycket och vi ville gärna ha middag idag och inte i morgon. 
I morgon är det redan torsdag coh det är väldigt skönt. Glossyboxen borde komma i morgon, men alla kanske inte har fått den så månadens Glossybox-video kommer upp någon gång nästa vecka då alla borde ha fått den. Är så spänd och längtar efter denna månadens box för det skulle vara någon typ specialbox eller hur man ska säga.
 
I skolan idag bestämde jag och Ebba att vi ska ner på stan andra advent och sätta oss på espresso house och ta en fika och bara sitta och snacka en massa tjejsnack och bloggidéer. Det kommer bli riktigt mysigt och jag längtar efter det. Det är sånna småsaker som gör att man har något roligt att se fram emot mitt i allt slutspurtsplugg som skolan älskar att ge en innan det är jullov.
 
Nu ska jag fortsätta att dricka mitt te och ha det mysigt här hemma innan vi går med Gucci för kvällen och sen lägger oss. Ska verkligen försöka att komma i säng i tid idag. Min kropp och hjärna behöver det nu i allt plugg.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback