Så jäkla slut

Har precis skrivit 9 sidor proppfulla med biologigrejer och jag kan ju säga att det knappt går att läsa vad som står efter sida 1. Min hand är helt död, lika så min hjärna. Har setat och pluggat biologi nu i 2h så jag förtjänar verkligen att få lägga mig och sova nu. 
 
Men innan jag ska lägga mig så ska jag skriva svar på en fråga och lägga i ett inställt svar på tal inlägg som kommer upp om nån dag. Det blev en halv novell det med... Sen ska man inte räkna med allt som jag har skrivit på min svenskaberättelse idag. Med andra ord så värker mina händer och min hjärna är helt slutkörd...
 
Just nu rullar mitt liv på i 110. Massa plugg, prov, presentationer, öppethus, shoppa med brudarna, fota ny header, Idol, shoppa i Stockholm, gå på Stockholm horseshow, åka på fika och ha det trevligt hos Alice, agera groomer på dressyrtävling + blogga en massa bra inlägg. Ja en massa planer för den bara kommande 2 veckorna.  Men roligt ska det bli och vissa saker är ju faktiskt självförvållat också, utom plugget men det är alltid ett måste som tyvärr måste komma i förstahand.
Nej detta inlägget ska inte heller få bli en novell för det orkar jag inte skriva och ni orkar inte läsa det. Hoppas att ni förstår om uppdateringen inte blir jättebra med tanke på allt som kommer hände den kommande veckan/veckorna. Ni får sova gott så hörs vi igen i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback