Slut på denna långhelg

Nu är denna långhelg slut och i morgon vankas det skola. Det är även Luciaträning så det kommer att vara juligt i morgon, vilket jag tycker är riktigt mysigt. Nyss kom jag iaf in från en härlig promenad med mami och Gucci. Vi pratade lite om framtiden och lite hur det kommer bli oså. Väldigt mysigt var det iaf...
 
Under dagen har jag inte gjort så mycket. Jag har varit i stallet med Vilma och vi har fotat en massa. Bilderna fick jag tidigare i eftermiddags så några har jag lagt upp som inställt och en kommer jag visa nu. Ni har ju även fått sett en bild som är headern ;) Btw så verkade det som att ni gillade den och den nya designen, roligt roligt.
- Jag och mina fina sessor tidigare idag <3
 
Nu har jag nog inte så mycket mera att skriva och jag tänkte hoppa till sängs så ni får sova gott så hörs vi i morgon.
 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback