Snabbis på kvällen

Såg att Ebba hade bloggrapeat mig... Det är sånt som vi gör på våra lektioner, vad gör ni på era lektioner?
 
Nu sitter jag och kollar igenom programmet igen så att det verkligen sitter i morgon. Hoppas hoppas. Pratade även med min tränare lite om tävlingen i morgon och hon sa att det kommer gå skitbra, så jag får lita på henne. Eftersom att det är dressyr så får jag inte rida henne med martingal. Hade jag varit smart hade jag tränat utan idag. Men så smart är ju inte lilla jag, såklart. Jag hoppas att jag kommer hinna knoppa henne, en dressyrponny måste ju ha knoppar ;)
 
Jag tror inte att jag har något speciellt att komma med. Ni får sova gott så hörs vi i morgon igen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback