Snart hemma

Har en lektion kvar nu, inte roligt med 1h och 20 minuters hål sen bara en lektion efter det. Våran lärare är snäll som kan ge oss tid att börja lite tidigare, annars skulle det vara 1h och 40 minuter... 
Längtar verkligen tills jag kommer hem och åfr öppna min glossybox som borde ligga i min brevlåda. Och så längtar jag tills i morgon och tills på lördag. Även om det bara kommer bli ungefär 4h sömn natten i mellan fredag och lördag. Mindre roligt är också att jag troligen kommer träffa på en jättesnäll tjej som jag har chattat lite med oså. Jag kommer ju se ut som en zombie...
 
Nej nu ska jag väl göra något utav detta hålet och spela lite candy crusch
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback