Söt kommentar

Såg denna kommentar för någon dag sedan. Jag tycker att den är jättegullig och så sött att hon skickade den till mig. Det fick mig också att tänka till en gång.
 
Nu när jag har fått min första kommentar där det stod att jag var en av hennes största förebilder så tänkte jag verkligen till. Jag börjar känna att jag kommer få börja ta mera ansvar för vad som publiceras. Nu när jag "officiellt" blivit en förebild för en person så vill jag verkligen bara publicera saker som har någon betydelse och är bra skrivet. När man har blivit en förebild måste man föregå med gott exempel och vara trevlig, känner jag. Jag vill vara en bra förebild så att dem som har mig som förebild är snälla och trevliga.
 
Det känns lite ovant för mig att få höra detta bara. Jag hade verkligen inte räknat att någon upplevde mig på det sättet. Men jag tycker fortfarande att det är jättekul och väldigt gulligt av henne som vågade skriva ut det.
 
Ni mina fina läsare betyder allt för mig
 
XoXo//Emma

Kommentarer
Emma Lindgren säger:

Du är bäst <3 Är ditt största fan ju :D

2013-11-20 | 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback