Svar på fråga + massa babbel

I går kväll fick jag en kommentar som jag tänkte svara på.
 
Varför har Promise ibland som "påsar" på sina stigbyglar? Inte alltid, men ibland ;) Har undrat det ett tag så skulle va kul att få svar! Jo det är så att våran ridskola har vi stigbygelkåpor till alla våra hästar och ponnysar, som jag tycker är ganska fult. Men när jag rider henne ibland så brukar jag byta till mina egna, som jag inte har påsar på. Jag tycker att mina är mycket skönare än ridskolans... Det är bara så enkelt.
 
Idag var jag även iväg på Luciaträning. Snacka om att det var härligt att få sjunga julsånger igen. Julen är en så mysig årstid. Jag har börjat tänkt ut lite julklappar oså som alla ska få. Men jag har inte bestämt om Promise ska få det fina täcket i julklapp eller om hon ska få det nu. Vad tycker ni, mina fina läsare?
Jag har även knåpat ihop en film ifrån helgens 2 dressyrrundor. Den kommer nog upp på torsdag när jag sitter i skolan på kvällen. Vi har öppet hus där jag, Ebba och Linnea ska vara med mediagruppen om någon har några frågor kring det med media-profilen som vi har på våran skola.
 
Nu har jag nog inget mera att skriva. Jag är helt slut efter att ha pluggat igenom biologin som vi ska ha prov på på torsdag. Detta är iaf sista inlägget för idag så jag tänker säga godnatt nu. 
XoXo//Emma

Kommentarer
Emma Lindgren säger:

Jag tycker hon ska få det i julklapp :D <3 Du är en av mina förebilder! <3

2013-11-18 | 22:21:58
Emma säger:

Fin ponny! Är det din egen? :)

2013-11-18 | 22:54:31
Bloggadress: http://emmabrattstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback