Svar på tal + dagen

Det var någon som frågade vad jag gjorde i matsalen och jag har ju redan skrivit om det. Längre ner här på bloggen står det, ett av fredagens sista inlägg... 
 
Under dagen har jag planerat vad som ska hända i morgon. Men jag tänker inte skriva det nu för jag vill ju ha något att komma med i morgonbitti. 
 
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mera. Ni får ju veta vad som händer på dagen, när det händer. En sak har jag inte skrivit och det är att jag idag har märkt väldigt tydligt vilket varv som Carisma har lättare för och svårare för. Hon var verkligen jobbigt och gjorde inte som jag bad på en gång när jag skulle galoppera. Jag red över en bom en gång och det kaosade sig. Därför gav jag mig inte tills hon gjorde det jag ville och därför blev det mer galopp än jag planerat. Men jag ville inte låta henne "vinna"...
 
Nej jag har inget intressant att snacka om. Så jag tänker säga god natt nu och vi hörs i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback