Tisdag

Idag är det tisdag, igen. Då är det skola och sen stallet som gäller för min del. Carisma ska jag jogga innan det är träning i ridhuset. Promise kommer troligen gå den träningen så jag kommer nog inte hinna ta hand om henne idag. Mockat kan hon få iaf
 
I skolan kommer vi ha mycket skrivande att skriva idag. Mindre kul med tidspress, men vissa verkar behöva det därför måste vi ha det...
 
Igår när jag skulle lägga mig så såg jag typ världens gulligaste kommentar. Lägger upp den så att ni får se den sen. Nu måste jag försöka få med mig Gucci ut på en promenad så att jag hinner komma i tid för att möta mina brudar.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback