3 måsten till hösten - häst

Här kommer 3 saker jag tycker att man bara måste ha i stallet/till hästen på hösten
* En gosig grimma. När du tar hand om hästen på hösten när det börjar bli kallt tycker jag att en gosig grimma är toppen. Jag har ludd på grimmorna som jag använder nu då jag tycker att det är mycket gosigare för hästen såhär till hösten
 
* Ett reflextäcke. Man behöver synas i höstmörkret så då är ett reflexländtäcke en väldigt bra sak att ha. Häääär finns ett väldigt fint och stort för bara 90 kr

* Ett bra stalltäcke. Nu till hösten börjar det ju bli kyligt och då är ett gosigt stalltäcke ett måste. När du har ridit är det perfekt att slänga på ett fleecetäcke. Det kommer jag börja med nu när det börjar bli kallare ute. 

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback