Allt rullar på

Just nu känns livet väldigt bra och allt är riktigt bra. Jag är väldigt lycklig, det enda jag saknar för att vara 110% nöjd är Gordon och Prancer. Men med omständigheterna så är livet helt super
 
På hästfronten går att bra, jag rider 4 pass i veckan och det är jag väldigt glad för. Jag trivs i gruppen, jag trivs på hästarna jag rider och med hästarna jag tar hand om. Skulle för tillfället aldrig byta bort någon av prinsessorna <3
 
I skolan rullar allt på som det ska, det går bra på prov. Läxor görs, på lektioner jobbar jag på bra, presentationer görs. Skolan känns ganska bra för tillfället då allt rullar på som vanligt. När jag skriver detta har jag inga läxor så jag är väldigt glad för det.
 
Alla vänner jag har runt om mig vet jag är äkta och det känns väldigt bra. Vi har riktigt mysigt tsm, tjejkvällar ibland och massa sånt mys. När man inte är med den saknar man dem, det är ett tecken på att man gillar sina brudar

Bloggen rullar på väldigt bra. Några samarbeten finns inledda, ni läsare är flitiga på att kommentera, statistiken ökar lite för varje vecka, det finns ett bra inställt varje dag. Bloggen rullar alltså på helt perfekt och jag är väldigt glad över det
- Grodisen <3

Det är riktigt roligt när allt bra rullar på. Just nu är jag somsagt väldigt glad och skulle inte ändra på något i dagsläget, jag skulle gärna haft Gordon och Prancer men det kommer tyvärr aldrig gå att göra så att dem kommer tillbaka. Annars allt känns prima och jag blir på bra humör. Hoppas att det kan märkas här i bloggen imellanåt och att ni tycker att bloggen är rolig att läsa :)

Okej detta blev ett rörigt inlägg men jag ville bara säga att jag är så jäkla lycklig för tillfället och är väldigt nöjd med vad och vilka som finns i min omgivning. Nu ska jag sluta skriva och ha det riktigt mysigt med mina underbara bruda här i stallet så vi får höras senare.
XoXo//Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback