Då var denna torsdagen slut

Håller på att föra över allt som finns i kameran så att mamma ska kunna filma alla när vi hoppar i morgon. Hittade en hel del bilder från i somras som jag tror att jag ska lägga upp åt er snart. Jag är väldigt taggad på att hoppa i morgon. Jag vill helst hoppa Fläcki eller Carpen = San Quetin & Carpe Diem.

Ni får se till att kolla in på min tumblr, emmaostensson.tumblr.com. Designen ska dock fixas till men det har jag inte hunnit med att fixa idag så jag gör det i morgon eller om jag får tid i skolan... Det visar sig. Jag kan säga att jag verkligen är kär i tumblr nu. Sjukt underbar sida där man kan få massa inspo
- Bara för att jag hittade denna bild när jag förde över allt ifrån kameran. Det är på mig och min kompis Alice's ponny Krusan

I morgon är det fredag och det är väldigt skönt. Jag ska gå till skolan så det kommer bli väldigt skönt att börja sin fredag med lite motion. Ni får sova gott så vaknar vi upp pigga och fräscha i morgon när det är fredag.
XoXo//Emma

Kommentarer
Linnea säger:

Du menar Torsdag va??? ;)

Svar: Yapp ;)
None None

2013-10-25 | 14:22:20
Bloggadress: http://linneaivemyrs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback