Dagen idag

Idag efter lunchen blev det en spontan "shoppingtur" men mina brudar. Vi stack iväg till Ö&B där vi gick runt och hade det roligt, vi skrattade en massa och var kanske lite väl högljudda... Men det som jag fick med mig hem har ni ju redan fått sett. Halsbandet var jättefint på Gucci måste jag säga. I morgon kan jag ta med kameran ut och fota henne på förmiddagen så kan ni få se hur det satt på henne.

Jag har planer för morgondagen men dem får ni veta då. Annars kommer jag ju inte ha något att blogga om på morgonen i morgon. 
Har nyss varit ute med Gucci iaf. Det var skönt som vanligt och man blir så trött av att gå ute i den friska luften, det är så galet skönt. Därför ska jag nu hoppa till sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback