Dagens planer, första riktiga lovdagen

Ska snart cykla iväg och möte upp Ebba en sväng. Vi ska till skolan, riktigt roligt på lovet... Men vi har en lånebok som vi måste hämta och sen behöver vi boken för att göra klart en sak till en presentation. Igår på matchen samlade jag ihop 20 pantburkar så jag ska passa på att åka iväg till ICA och panta dem.

Idag kommer även min första glossybox, jag är sjukt taggad och längtar verkligen efter den. Tyvärr så kommer jag nog inte hinna se den innan jag åker till stallet. Hoppas att posten är tidig idag, för jag vill gärna hinna se innan jag ska till stallet. Sen borde jag ha ett brev till i posten, roligt roligt. 
Nu ska jag fixa ett till inställt åt er så att ni klarar er medans jag är och rider och är i stallet på Hamre med Linnea. Ha en fin måndag så hörs vi snart
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback