Denna tisdagen var då slut

I stallet idag skrittade jag fram Carisma med sällskap av Sara som gick med Chester. Vi snackade om allt och inget, riktigt mysigt. Sen började jag jogga när hon gick in och jag såg att de fanns 2 bommar framlagda så jag jobbade lite olika "övningar" över/med dem. Jag tycker att hon skötte sig väldigt bra och hon gjorde det som jag bad henne om. 
 
Har precis varit ute och gått med Gucci och nu har jag landat med datorn i knät i soffan. Snart ska jag gå in på mitt rum och lägga mig. Men först vill jag bara säga att det var roligt att se att ni gillade inlägget som jag skrev med massa åsikter i och det syndes direkt på statistiken. Hoppas att vi kan försöka hålla den statistiken och öka på nu, det skulle verkligen vara roligt om vi kunde det. Men jag tycker att ni är lite dåliga på att kommentera, kan inte ni som läser detta slänga in någon kommentar på något inlägg här på bloggen? Så ser vi hur många som läser inlägget ända hit. Haha jag tror nog ändå att alla som läser inlägget så här långt inte kommer göra det, men det är värt ett försök ;)

Men nu ska jag sluta blogga så att jag kan krypa till kojs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon igen
XoXo//Emma

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

sv. åh tack!

2013-10-30 | 09:34:43
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback