En bibel... + roliga nyheter

Direkt när jag kom till stallet såg att jag pärlis var på lektion. Då hämtade jag mina borstar sen gick jag till stora där min kompis red en av sina hästar och min andra kompis satt och kollade när hon red. Så jag satte mig och kollade där med, vi pratade om allt möjligt och hade det riktigt trevligt. Jag följde med min kompis som tog in sin kompis häst. Efter det var klockan lagom mycket så då var äntligen ponnybollen inne. Jag fixade lite med hennes man, tog liiite på längden och tunnade ur den lite. Nu ser hon iaf ut som en ponny igen och inte ett troll. Jag borstade länge så hon blev riktigt fin. Hon har börjat att fälla något otroligt nu, mindre trevligt för min del...
 
I stallet fixade jag även det som ni såg i inlägget under. Är sjukt spänd på att se hur det blir när jag får tillbaka ett brev med vad ett grymt företag har gjort av taglet ifrån båda hästarna. Då kommer jag kunna bära med mig en del av dem som äger en stor del av mitt hjärta varje dag <3
- Sommaren 

Jag tänkte även berätta att jag har fixat ett stativ till min kamera. Så nu är jag sjukt glad och behöver inte trava en massa lådor eller använda ett pringlesrör för att kunna få rätt höjd. Jag är riktigt glad och det kommer underlätta något otrolig för mig. Ska se till att filma en video och prova det snart. Sjukt glad att jag kan sno den av pappa så att ni får bättre filmer :)
 
Idag i skolan kodade Ebba en hel del till våran skoltidning och jag var med som lite rådfrågar person och sen hjälpte jag henne lite. Då blev jag riktigt sugen på att själv koda lite. Därför kan ni nog räkna med en nyare typ av design på bloggen snart. Jag ska leka runt lite i mallar och se vad jag kan fixa ihop. Även om jag är riktigt nöjd som den är så är det väldigt roligt att koda. Men ändå så känner jag inte något jättestort behov av att ändra designen. Okej det kanske inte blir en ny design... Men kanske någon liten ändring, jag får se. Det är sjukt roligt att koda, men somsagt så är jag väldigt nöjd med hur min blogg ser ut nu. Får se hur det blir, ni lär ändå märka om det har blivit en ny design...

Okej detta ska inte bli en hel bibel så jag ska sluta skriva och så är jag trött som in i h*vete så jag ska lägga mig i sängen och sova nu tänkte jag. Ni får sova gott, vi hörs i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback